Paschimottanasana või Šivananda Jooga Ettepainutus 17. jaan

Tänane jutt on Ettepainutusest või Paschimottanasanast. Miks see on kasulik meie kehale!? Ja kuidas seda teha korrektselt!? 


Paljudele inimestele asend tundub lootusetu ja võimatu...võimalik, et see on sellepärast, et harjusime mõtlema, et me peaks oma nina põlvedele viima ja palju pingutama ja jõuga ennast asendisse viima. Tegelikult meie ühiskonnas on see täiesti normaalne, et kaotame suure osa oma selja ja jalgade painduvusest juba lapseeas, kui hakkame istuma toolidel. Selle asendi võti on kannatlikkus ja harjutamine, mitte jõud. Videos seletan, et õlad ja käed peaksid olema lõdvestatud asendis. Ja hingamine on väga oluline igas asendis. Püüa hingata kõhu kaudu ja jälgi, et hingamine ei mõjutaks sinu asendit. Põhiline viga on kiikumine ja see, et meie selg muutub liiga kumeraks kui me hingame välja.

Ettepainutuse kasulikkus:
* Venitab seljalihaseid
* Arendab paindlikkust
* Parandab selja valu 
* Korrigeerib näärmete tööd
* Kontrollib veetaset kehas
* Töötab aktiivselt siseorganitega: maks ja magu
* Parandab metabolismi
* Reguleerib suhkrutaset 
* Tasakaalustab menstruatsioonitsüklit
* Väga kasulik naistele pärast sünnitust  
* Rahustab meelt
* Leevendab stressi 

Kommentaarid puuduvad

Lisa kommentaar

Email again: