Tunniplaan

Tunniplaan ( September 2017 - Mai 2018 )

Esmaspäev

Teisipäev

Kolmapäev

Neljapäev

    
 9.00-10.15  
 Hatha Jooga
  
    
    
17.45 - 19.1517.45 - 19.15
17.45 - 19.15
Šivananda
Jooga 
Stretching
Hatha Jooga
  
  Hatha Jooga  
    
  19.30 - 21.20  
  Algajate Kursus 
9.Jaanuar - 13.Veebruar
REGISTREERI
  

Tunde õpetab Nesty, stuudio omanik ja põhiõpetaja
(loe minust)
Stuudios on piiratud kohtade arv!
Palun pane tähele, et kõikidesse tundidesse on vaja registreeruda. Palun registreeru ennast: nesty.yoga@gmail.com või saada sms +372 56660370 ;) Ja palun oota meie vastust!

Hatha Jooga: Hatha jooga sobib kõigile nii algajatele kui ka edasijõudnutele. Tunnis teeme klassikalist hatha joogat ja kasutame B.K.S.Iyengari ja Swami Shivananda tehnikat. Tundi alustame Pranayamast (hingamisharjutustest), jätkame soojenduse ja Päikese Tervitusega ning teeme erinevaid asendeid (mõnikord keskendudes teemadele: puusade venitused, jalavenitused, selja paindlikkus, pea peal seis, kätte peal seis, edasijõudnute tasakaalu asendid jne). Iga tund on erinev ja põnev. Asendites püsime pikemat aega, seega tunneme asendi mõju. Tund on väga hea keha arenguks.Täpsem info Hatha Jooga kohta siin

Šivananda Jooga: Tund sobib kõigile. Klassikaline Hatha Jooga Swami Šivananda traditsiooni järgi. Tunnis teeme hingamisharjutusi, "SuryaNamaskar" soojendust, keskmiselt 15 joogaasendit ja lõdvestust. Tund on piisavalt aktiivne ning arendab lihaste jõudu, selga ja keha painduvust. Iga Šivananda jooga tund on väga saarnane. Tunni struktuur jääb iga kord samaks. Seega sobib hästi neile, kellele meeldib "rutiin" ja rahulik praktika. Samas Šivananda jooga praktikas kasutatakse 84 jooga asendit pluss nende variatsioone. Iga kord me proovime ka midagi uut. Täpsem info Šivananda Jooga kohta siin.

Stretching Hatha Jooga: Joogatund sobib kõigile (agajatele ja edasijõudnutele). Alustame modifitseeritud Hatha Jooga Päikesetervitusest ja liigeste soojendusest. Tundi pühendame venitustele. Palju asendeid puusade avamisele ning ülakeha arengule. Venitame mitte ainult jalgu, aga terve keha ja selga. NB! Tund ei sobi aga, kui sul on selja, kaela, põlvede või puusade vigastused!  

Algajate Kursus: Kuuenädalane Klassikalise Hatha Jooga Kursus algajatele. Kursus baseerub Šivananda Jooga traditsioonile.
Kursuse ajal õpite Klassikalise Hatha Jooga 15 baasasendit (Asana), mis arendavad jõudu ja painduvust ning hoiavad keha tasakaalus, hingamisharjutusi (Pranayama), mis mõjuvad kehale rahustavalt, "Päikesetervitust" (dünaamiline soojendus harjutus seljale ja tervele kehale). Tutvute lähemalt teooriaga. Saate teada, mis on sattvik toitumine, meditatsioon ja lõdvestus.
Kursus toimub teatud kuupäevadel. Täpsem info kuupäevade ja registreerimise kohta siin.

NB! Vaata ka Mõned nõuanded ja Stuudio reeglid!