bodyART®

bodyART®  on Robert Steinbacheri poolt loodud funktsionaalne  keha & meele treening, mis baseerub viiel traditsiooniliselt Hiina meditsiini elemendil. bodyART treeningus on erinevad harjutused kombineeritud koos hingamisega  ühtseks tervikuks. Harjutused on mõjutatud nii joogast, füsioteraapiast ,erinevatest idamaistest tehnikatest kui ka tavapärasest jõutreeningust , harjutuste  sooritamisel järgitakse  pingutus-lõdvestus  meetodi. Vastandite seaduspärasused  - Yin ja Yang on treeningus olulisel kohal - pingutusele järgneb lõdvestus, sisse hingamisele väljahingamine  Treeningus ei ole keerulist koreograafiat egs sooritata sammukombinatsioone - iga osaleja töötab omas rütmis ja oma hingamisega.

Tegemist on nö. “uue aja”  keha & meele treeninguga , mis aitab samaaegselt  suurendada nii lihaste  vastupidavust kui vabastada oma meeli  ja sisemist jõudu.

See ei ole klassikaline kontsepttreening - treener järgib küll  bodyART reegleid, aga valib etteantud harjutustes seast ise oma tunni jaoks välja kõige sobilikumad. Nii on ühest küljest erinevate treenerite bodyART treeningud omavahel sarnased, kuid samal ajal ka täiesti erinevad.

bodyART on nagu üks suur lõputu puzzle, kus erinevad tükid sobituvad omavahel imehästi , moodustades üha uusi ja uusi kombinatsioone

Oma kehast hoolivad inimesed otsivad aina rohkem võimalusi ja meetode , kuidas vabaneda pingetest ja stressist ning leida rahu oma  igapäevas .See on justkui rännak leidmaks tee, kuidas ühendada oma keha & meeli. Lahendus leidub treeningus , mis ei keskendu vaid üksikute lihaste treenimisele , vaid vaatab inimest tervikuna - kombinatsiooni kehast, meeltest ja hingest.

bodyART treeningus on inimene kui funktsionaalne üksus ja erinevaid treeningpoose-harjutusi kombineeritakse klassikaliste hingamistehnikatega luues nii  sünergia füüsilise treeningu ja vaimse lõdvestuse vahel.

Võrreldes tavapärase jõutreeninguga , mis keskendub pigem igale lihasgrupile eraldi ,on kõik bodyART  treeningus kasutatavad poosid kogu keha treenivad harjutused , kus samaaegselt töötavad koos mitmed erinevad  lihasgrupid. Paljud harjutused treenivad tasakaalu ja viivad seeläbi fookuse  keha keskmesse kerelihastele