Mõned nõuanded

Kui Sa ei ole paindlik ja ei suuda teha špagaati vms, see ei ole kindlasti põhjus miks sa ei peaks tulema joogasse. Jooga sobib kõigile nii noortele kui ka vanematele inimestele, meestele, naistele kui ka lastele. 

Jooga ei ole võistlus:
Joogatunnis Sa  ei võistle teistega. Tunnis proovi täielikult pühenduda iseendale ja oma kehale. Ja ära kunagi muretse, kui sul mõni asend ei tule välja...küll see üks päev tuleb. Ole pühendanud joogapraktikale. "Practice, practice, practice and all is coming". Mäleta, et sa tulid joogasse iseenda jaoks.
Kuula oma keha:
Joogas on üks hea reegel: Ära tee endale haiget! Kui sa mõne harjutuse ajal tunned valu, siis peatu ja proovi väljahingamisega uuesti, kui sa ikka tunned valu, siis tule vaikselt asendist välja. Joogata oma piiril. Õpetaja Sind kindlasti märkab ja aitab. Õpi tundma oma keha.
Enne tundi: 
*Hea ennesetunne jaoks soovituslik 2 tundi enne mitte süüa.
*Soovitav on ka keha pesta, et värskena end joogaga tegeledes tunda. Kui soovite duši alla minna peale tundi, siis ärge kiirustage, minge pesema umbes tunni pärast, et mitte maha pesta tunni jooksul kogutud hea energiat.
Riietus:
*Tule tundi mugavates trenni riietes ja võta kaasa sokid, pusa, et tunni alguses ja lõpus soe oleks.
*bodyART treeningus sa pingutad ja higistad rohkem. Võta mugavad trenniriided kaasa (spordiriided)
Joogamatt:
*Stuudios on matid olemas kuigi on alati parem joogatada oma mati peal. Kui sul on oma joogamatt olemas, võta see kaasa. 
*Stuudios on olemas ka abivahendid: tekid, vaibad seljatoetuseks, rihmad, klotsid jne.
*Kui tunned, et sa tunnis higistad ning kui sa kasutad stuudio joogamatti, siis palun võta kaasa rätik, et peale sinu saaks ka Teised seda kasutada.
Küsimused: 
Küsi kõike, mis Sind jooga suhtes huvitab õpetaja käest enne või peale tundi.
Traumad ja haigused:
*Kui sul on mõni haigus, trauma või oli kunagi operatsioon, siis kindlasti anna õpetajale enne tundi sellest teada. 
*Kui sa oled rase, siis peaksid ka sellest kindlasti õpetajale teada andma.

Väga oluline käia tundides regulaarselt, et keha areneks ja joogatundidest oleks kasu.